Veelgestelde vragen

Hoe breng ik de strijkapplicaties aan?
We hebben een uitgebreide instructie voor het aanbrengen van de strijkapplicaties geschreven. Deze vind je hier, maar we sturen ze ook bij iedere bestelling mee.

Welke materialen zijn geschikt voor de strijkapplicaties?
Je kunt de strijkapplicaties van Stientje gebruiken op elk materiaal dat je warm kunt maken met een strijkbout en vet vrij is, zoals textiel en hout. Stoffen van grove materialen, zoals ruwe kussens of gordijnen, zijn minder geschikt door de open structuur.
De strijkapplicaties zijn geen stickers, door het warm maken met de strijkbout hechten ze aan het materiaal.

Zijn de kleuren van de strijkapplicatie hetzelfde als op het scherm?
De kleuren op je computerscherm kunnen wat afwijken van de kleuren van de strijkapplicatie, maar de verschillen zijn heel minimaal. Al onze strijkapplicaties worden door ons persoonlijk en in full-colour gedrukt.

Kunnen jullie ook een strijkapplicaties ontwerpen?
Wij kunnen strijkapplicaties naar wens ontwerpen. Hier zijn uiteraard wel kosten aan verbonden. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
We streven ernaar de bestellingen binnen 2 a 4 werkdagen te versturen via PostNL. Afhankelijk van de grootte van het pakket versturen we de bestellingen per post, als brievenbuspakje of als pakket. Deze worden normaal gesproken bijna altijd de volgende dag bezorgd.

Wat zijn de bezorgkosten?
Voor het versturen van bestellingen zijn de verzendkosten € 2,95. Voor een brievenbuspakje zijn de verzendkosten € 4,95. Bij bestellingen boven de € 75,- brengen we geen verzendkosten in rekening.

Kan ik mijn bestelling komen ophalen?
Nee. Wij versturen al onze bestellingen per post. Je kunt helaas je bestelling niet komen ophalen.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Je kunt eenvoudig betalen met iDEAL, Bancontact, Sofort of met een bankoverschrijving.

Er is wat mis gegaan tijdens mijn bestelling en/of betaling. Wat nu?
Vervelend, neem contact met ons op dan lossen we het samen op. 

Ik heb iets anders geleverd gekregen dan dat ik besteld heb. Wat moet ik doen?
Oei dat is vervelend! We versturen iedere bestelling persoonlijk en dan hebben we waarschijnlijk een fout gemaakt. Neem even contact met ons op en dan herstellen we de fout zo snel als mogelijk!

Kan ik de strijkapplicaties ergens bekijken?
Wij verkopen al onze strijkapplicaties exclusief online via vanstientje.nl en hebben nog geen plannen voor een fysieke winkel.

Mijn vraag staat er niet bij
Stuur ons je vraag via ons contactformulier en we beantwoorden hem voor je!

© 2018 - 2021 Stientje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel